Zgodnie z ustawą zwrotowi nie podlegają zwrotowi:

- świadczenia o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą np. towary o zmienionych parametrach (wymiarach, kolorze, wybranej tkaninie obiciowej, itp.) na zamówienie klienta. Wszystkie meble ze strony mebledworskie.pl wykonywane są na zamówienie.

1. Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie objęte są gwarancją producenta (gwarancja 2 lata od daty zakupu).

2. Najlepszą formą złożenia reklamacji jest wysłanie zgłoszenia droga mailową na office@rattaneo.com z opisem wady i zdjęciami. 

3. Po dostarczeniu kompletu materiałów, obsługa sklepu informuje o przyjęciu reklamacji oraz przekazuje ją bezpośrednio do producenta lub importera.

4. Klient zostaje poinformowany o rozpatrzeniu reklamacji w przeciągu czternastu dni, a następnie, gdy reklamacja zostaje uznana za zasadną, sprzedawca na swój koszt odbiera i dostarcza naprawiony mebel (bądź element mebla).

 Klient odbierający przesyłkę zobowiązany jest do sprawdzenia w obecności kuriera stanu dostarczonego produktu.

Jeżeli dostarczona przesyłka posiada jakiekolwiek uszkodzenia, należy sporządzić protokół szkody (kurier wypełni dokument) zgodny ze stanem faktycznym. Należy zaznaczyć sposób zabezpieczenia oraz ewentualne uszkodzenia.

Następnie należy przesłać do nas kopię protokołu szkody, na adres  w formie elektronicznej na adres office@rattannaturalny.pl

Ważne! Nie sporządzenie protokołu szkody świadczyć może o odbiorze produktu bez uszkodzeń  w momencie doręczenia.